Oferta kooperacyjna

Specjalista ds. Obsługi klienta

Firma Remmers Polska Sp. z o.o. z siedzib a w Tarnowie Podgórnym poszukuje pracownika na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Zapoznaj się z ogłoszeniem o pracę Remmers Polska Sp. z o.o.

 

Remmers Polska to międzynarodowa firma z siedzibą główną w Niemczech, działająca na rynkach branży chemii budowlanej w ponad 40 krajach, zatrudniająca ponad 1400 pracowników na całym świecie.  Oferuje najwyższej jakości produkty służące do ochrony i renowacji budowli, uszlachetniania, ochrony i powlekania drewna oraz układania posadzek przemysłowych. Przedstawicielstwo w Tarnowie Podgórnym należy do jednego z najbardziej prężnych.

 

Specjalista ds. obsługi klienta

Nr ref. BOK/09/2020

Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne

 

Biuro Obsługi Klienta to 7 wykwalifikowanych osób z kilkuletnim doświadczeniem w naszej firmie. Dział ten ściśle współpracuje z naszymi Przedstawicielami handlowymi, klientami oraz magazynem w zakresie obsługi zleceń klientów. Działem zarządza Kierownik Logistyki przy wsparciu Koordynatora działu.

Dołączając do naszego zespołu zostaniesz stopniowo wdrażany w specyfikę pracy, aż docelowo obejmiesz poniższe odpowiedzialności:

- bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi/klientami

- przygotowanie dokumentów do wysyłki poprzez wprowadzenie zleceń niezarejestrowanych w SAP, kontrolę formy płatności, kontrolę należności, weryfikację limitów kredytowych, sprawdzenie dostępności towaru, kontrolę dokumentów pod względem kompletności zlecenia

- obsługa platformy przewoźników/ zamawianie FTL przy większych dostawach do klientów

- obsługa systemu magazynu zewnętrznego

- bieżąca kontrola stanów magazynowych

- współpraca z oddziałem Loningen/Hiddenhausen m. in. w zakresie zwrotów, niezgodności w  dostawach

- zlecenia utylizacji produktów, przygotowanie dokumentów, kontrola nad procesem

- wystawianie faktur VAT, faktur korygujących i wszystkich innych dokumentów związanych z gospodarką magazynową

- wypisywanie etykiet dla kluczowych klientów

- księgowanie dostaw

- archiwizacja dokumentów

Oferta skierowana jest do osób posiadających:

- doświadczenie we współpracy z klientem, zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym

- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym

- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe z obszaru Logistyki, Zarządzania gospodarką magazynową itp.

- dobra znajomość MS Excel – poziom będzie weryfikowany w procesie rekrutacji

- komunikatywna znajomość języka angielskiego/ lub niemieckiego

- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem biznesowym ERP, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

- znajomość funkcjonowania procesów logistycznych, będzie dodatkowym atutem

- zdolność analitycznego myślenia

- umiejętność nawiązywani kontaktów

-   umiejętność wyznaczania priorytetów i pracy pod presją czasu

Oferujemy:

- wynagrodzenie stałe na podstawie umowy zlecenie z zachowaniem płatnego urlopu

-  możliwość przekształcenia umowy zlecenia w umowę o pracę

- dostęp do świadczeń dodatkowych takich jak: opieka medyczna, Multisport Benefit, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do obiadów, premie i inne

- bardzo dobrą atmosferę pracy

-ambitne i rozwojowe zadania

 

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@remmers.pl w tytule maila podając numer referencyjny ogłoszenia.

 

Szczegółowy opis ogłoszenia znajduje się w załączniku.

;