Komunikacja z klientem w oparciu o model FRIS

Data szkolenia: 2019-10-10 09:00:00

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE  

które odbędzie się 10.10.2019r.

w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 94,

w budynku C, sala 21

od godz. 09:00 do 15:00 

 

                                                                                       

„Komunikacja z klientem w oparciu o model FRIS”

 

- czym jest FRIS®, omówienie stylów myślenia i działania

- rozpoznanie własnego stylu myślenia i działania oraz omówienie wyników badań

- analiza mocnych stron wynikających z własnego stylu myślenia oraz zagrożeń płynących ze zbyt dużego ich nasilenia

- rozróżnienie typów klientów

- w jaki sposób klienci reprezentujący poszczególne style myślenia podejmują decyzje zakupowe?

- Jak się skutecznie komunikować z klientami reprezentującymi poszczególne style myślenia?

- Jakie oferty oczekują klienci w zależności od reprezentowanego typu?

- W jaki sposób budować relacje z poszczególnymi grupami klientów?

 

Szkolenie prowadzone będzie przez Certyfikowanego Trenera FRIS z firmy Milado - Centrum Rozwoju Personalnego Panią Kamilę Wrocińską, która odpowiada za merytoryczną zawartość szkolenia oraz przeprowadzenie i omówienie wyników badania kwestionariuszem FRIS.

 

Ważne!

Przed szkoleniem, po otrzymaniu linku aktywacyjnego, każdy z uczestników wykona badanie FRIS, aby w dniu szkolenia otrzymać gotowy, indywidulany raport.

 

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (61) 89 59 242 lub mailowy: kontakt@tarnowo-podgorne.pl, w celu rezerwacji miejsca. Szczegółowe informacje dot. szkolenia znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej www.tcwp.pl.

REKRUTACJA TRWA DO 30 września!

Załączniki

;